Оцiнка:
  • Поганий
  • Так собі
  • Нормальний
  • Добрий
  • Чудовий

12.01.2022 07:19

Другий раз замовляв фрукти і як і в тому році був засмучений з приводу комплектаціїї замовлення. Замовляв пітахаю з червоною м"якотю, а знову прислали з білою, враховуючи те, що при уточненні замовлення я наголосив консультанту щоб звернули на це увагу, нажаль так як і минулого разу я не отримав товар який замовляв.

23.11.2021 22:01

Чудовий інтернет-магазин з найкращим вибором якісних та свіжих спецій, горіхів, сухофруктів та зелені. Якщо потрібно щось з цього для родини то це тільки тут. Ще дуже подобається що усе пакується у паперові пакети що зберігає справжній смак як зелені так і овочів-фруктів, та є екологічним для навколишнього середовища.

02.11.2021 11:08

Спелые и очень вкусные экзотические фрукты, хороший сервис, удобный сайт, быстрое собирание заказа, удобное время работы пункта самовывоза. Заказывала фруктовый набор, который сформировала сама, так как в тот момент был небольшой выбор готовых наборов. Есть скидки на разные фрукты и хороший ассортимент экзотических фруктов. Мой фруктовый набор был очень красиво уложен в коробку. Я осталась очень довольна заказом. Спасибо вам!

31.10.2021 15:32

Сделала заказ впервые. Произошла небольшая неточность во время сборки позиций, но на следующий день всё оперативно исправили. Ещё хочу отметить, что часть перца Капия была некачественной. К остальным овощам претензий нет. Надеюсь, что в следущий раз всё будет отлично.

31.10.2021 06:07

Дякую що товар отримав дуже швидко. Копчена слива та копчена грушка просто супер,аромат неперевершений. Якщо чесно то трішки переживав за якість продуктів, а як відкрив пакети то зрадів,що дуже свіжі та запашні сухофрукти. Дякую!

28.10.2021 16:15

У вашій мережі на вулиці Макогона, Івано Франківськ, дуже не приємний персонал, люблять хамити клієнтам, зверніть увагу!

Freshmart
06.11.2021 15:25

Ігор, дякуємо за ваш відгук. Ми не маємо фізичних магазинів та представництв у Івано-Франківську, Freshmart виключно онлайн магазин.

20.09.2021 18:59

Заказывал первый раз чтоб протестить. 1. У курьера нет сдачи. Улыбаясь и отшучиваясь ушёл. Ок. 40 грн - не велика потеря. 2. Один из пунктов в заказе - грибы. Срок годности - 7 дней с даты упаковки. Дата упаковки старательно заклеенная чтоб не было видна и как вы уже поняли просрочена. Ожидал конечно другого и сервиса и качества продуктов. Лучше б в Ашане заказал доставку

FreshMart
22.09.2021 11:36

Юрий, благодарим вас за отзыв! Нам жаль, что в вашем заказе, мы допустили столько ошибок! Мы разберемся по каждому пункту и сделаем все возможное, чтобы такого не повторялось. Знаем, что отдел качества уже коммуницирует с вами. На каждый заказ, действует гарантия качества, потому что все заказы собираются вручную и иногда, мы допускаем ошибки.

12.09.2021 13:59

Любимый сервис. Удобный сайт, быстрое и качественное обслуживание. Все продукты свежие, качественные, вкусные.

04.08.2021 18:43

Всем доволен, всем спасибо!

20.07.2021 13:59

Замовляла авокадо,все сподобалось.Гарно упаковано хороша ціна і якість

17.07.2021 13:49

Довольна обслуживанием - удобно сделать заказ, быстрая доставка. Фрукты и ягоды очень вкусные. Единственное, что я заказывала питахайю с красной мякотью, а пришла с белой

04.06.2021 15:46

Замовила сік гранатовий. Ціною товару була задоволена. Швидко оформили замовлення, швидко оплатила,швидко зібрали та відправили товар.Все просто супер. І тут сюрприз. На наступний день нова пошта повідомляє, що замовлення прибуло, можна забрати. Сума до сплати 179 грн. Шок. Раніше теж замовляла сік, але на інших сайтах, сума до сплати була 67 грн., 71 грн. Почала з'ясовувати. Зателефонувала в магазин, сказали, що всі питання до Нової пошти. Зателефонувавши на гарячу лінію Нової пошти, мені пояснили, що в суму 179 гривень входить пакування та доставка товару. При отриманні виявилося,що відправник запакував замовлення в свою коробку, а у відділенні Нової пошти повторно запакував замовлення в стретч-плівку та ще одну коробку за додаткову плату на суму більше ніж 100 гривень, не попередивши мене про додаткові витрати. Чому попепедньо не узгоджуєте додаткові витрати з клієнтом?

FreshMart
14.06.2021 19:57

Наталія, дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, це наша помилка! Ми відшкодуємо вам різницю за додаткове пакування. Проведемо роботу з персоналом, щоб такого більше не траплялось.

21.05.2021 12:04

Покупали Радичио Консультант сказала, что вес одной штуки около 1кг от 700гр 2 штуки пришло общим весом меньше 1 кг Обидненько поскольку оплата не за кг а за штуку

FreshMart
14.06.2021 19:51

Кіра, благодарим за отзыв! Нам жаль, что наш консультант ввел вас в заблуждение. Мы проведем работу и сделаем все возможное, чтобы впредь такого не повторилось.

14.05.2021 12:06

Первый раз оформляла индивидуальный бокс на подарок. Подарок получился супер. Обмен фото бокса в Вайбер решает все проблемы. Все можно улучшить на ходу. Получилось не только вкусно, но и очень красиво. Спасибо сотрудникам Фрешмарт!

Фактична вага продукції може бути більшою, ніж зазначено в картці товару. Для вашої зручності ми блокуємо на картці суму із запасом 10% — різниця між фактичною сумою замовлення та сумою блокування буде зарахована на картку автоматично без додаткового повідомлення, у деяких банках зарахування відбувається до 3-х діб.

Повнiстю очистити кошик?
Видалити товар?