Оплата i доставка

Оплата

Готівкою

Ви можете розрахуватися з кур'єром при отриманні замовлення, оплата здійснюється в гривнях.

Через сервіс UAPAY

Оплатіть покупку просто на сайті з допомогою платіжного сервісу UAPAY – це безпечно та зручно. Зверніть увагу: при оплаті даним способом з клієнта стягується комісія 2% від суми замовлення.

За допомогою сервісу Приват24

Ви можете оплатити замовлення за допомогою сервісу Приват24. Реквізити і суму до сплати ми повідомимо Вам після підтвердження замовлення.

Безготівковий розрахунок

Можна перерахувати гроші на наш банківський рахунок, уклавши з нами договір. Для уточнення деталей зв'яжіться з операторами call-центру за телефонами, вказаними на сайті.

Доставка

Вартість доставки

Вартість доставки по всій території України становить 95 гривень.

При замовленні на суму від 1250 гривень доставка безкоштовна.

Мінімальна сума замовлення становить 500 гривень.

Доставка по Києву

Адресна доставка замовлень в межах м Київ здійснюється за допомогою власної кур'єрської служби FreshMart.

Доставка в передмістя Києва

Кур'єрська доставка в передмістя Києва можлива за мінімальної суми замовлення 1500-2500 грн (залежить від віддаленості населеного пункту). Додаткову інформацію щодо способу доставки, її вартості та мінімальної суми замовлення можна уточнити в оператора.

Час доставки по Києву

Замовлення, оформлені до 9:00 і підтверджені до 10:00, доставляються того ж дня з 12:00 до 19:00.

Замовлення, оформлені і підтверджені до 16:00, доставляються того ж дня з 18:00 до 23:00.

Замовлення, оформлені після 16:00, доставляються наступного дня.

Замовлення, оформлені на неділю доставляються з 13:00 до 19:00.

Звертаємо Вашу увагу, що під час оформлення замовлення ми можемо повідомити лише приблизний часовий проміжок його доставки. Кур'єр завчасно зателефонує Вам, щоб узгодити точний час візиту.

Експрес-доставка

В інтернет-магазині FreshMart доступна швидка доставка протягом 90 хвилин з моменту підтвердження замовлення.

Вартість послуги складає 150 грн. Доставка замовлення за адресою клієнта здійснюється тільки після повної оплати суми замовлення і доставки на картку ПриватБанку. Замовлення буде доставлено обраною нами службою таксі виключно в межах м. Києва.

Додаткову інформацію можна отримати у оператора за телефонами, вказаними на сайті.

Самовивіз

На жаль, в нашому магазині поки не доступна можливість самовивозу.

Доставка по Україні

Доставка замовлень по Україні здійснюється за допомогою служби Нова Пошта. Всі товари ретельно упаковані і максимально захищені від можливих пошкоджень при транспортуванні.

Оплата

Відправка замовлень Новою Поштою здійснюється тільки після 100% передоплати.

Вартість Вашого замовлення, зазначена на сайті в момент його оформлення, може незначно змінитися.

У процесі складання посилки може з'ясуватися, що окремих позицій немає на складі в достатній кількості — тоді ми запропонуємо перенести відправку на інший день. Крім того, іноді неможливо точно розрахувати остаточну вартість вагових товарів, адже розміри плодів у різних поставках можуть відрізнятися.

Якщо підсумкова сума замовлення виявилася нижче внесеної передоплати, ми повернемо різницю на картку Приватбанку або іншим зручним способом

Терміни доставки Новою Поштою

Найчастіше доставка в обране відділення в будь-якому регіоні України забирає 1-3 дні. Приблизні терміни доставки можна розрахувати тут: https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate

Важливо: якщо вже після відправки замовлення Ви вирішили змінити номер поштового відділення або вибрати кур'єрську доставку, категорично не рекомендуємо оформлювати переадресацію самостійно. Цей процес подвоює терміни доставки, а це неминуча загибель для делікатних продуктів, чутливих до перепадів температур.

Трекінг посилки

Оскільки SMS-сповіщення про прибуття посилки у відділення не завжди приходять вчасно, ми радимо відстежувати її переміщення самостійно за номером ТТН — це можна зробити в спеціальному розділі на сайті Нової Пошти: https://novaposhta.ua/ru/tracking

Гарантія якості

В інтернет-магазині FreshMart діє гарантія якості. Якщо Ви маєте сумніви щодо якості доставлених продуктів, не поспішайте засмучуватися і викидати їх у смітник. Обов'язково зробіть фото і надішліть нам на пошту або в будь-який з месенджерів. Протягом 1-2 робочих днів ми розглянемо кожне звернення і, за Вашим бажанням, замінимо продукт або повернемо кошти, якщо проблема виникла з нашої вини.

Важливо: претензії щодо якості продуктів приймаються протягом доби після доставки замовлення.

Що робити, якщо продукт не такий гарний, як на картинці?

У природі рідко трапляються ідеальні плоди: вони відрізняються кольором, формою, можуть мати цятки або зморшки на шкірці, що зазвичай ніяк не впливає на смакові якості продукту. А для багатьох фруктів (наприклад, пешн фруту або папаї) непоказний зовнішній вигляд свідчить тільки про те, що вони досягли піку стиглості.

Що робити, якщо Вам доставили твердий фрукт?

Екзотичні фрукти долають довгий шлях, перш ніж потрапити на Ваш стіл — саме тому їх найчастіше зривають дещо недостиглими. Якщо Ви отримали фрукт середнього ступеня стиглості, не поспішайте розрізати його — краще загорніть в паперовий пакет і залиште в теплому місці на декілька днів. Щоб зробити процес достигання ще швидшим, покладіть в той самий пакет банан або яблуко.

Ступінь стиглості фруктів в наявності Ви завжди можете уточнити у наших операторів

Гарантія при доставці Новою Поштою

При доставці Новою Поштою гарантія поширюється не на всі товари. Зелень, салати, ягоди та деякі м'які фрукти відправляються Новою Поштою тільки під особисту відповідальність клієнта — на них гарантія не поширюється.

Ми радимо забрати Вашу посилку якомога швидше після її прибуття до відділення.

У поштових відділеннях немає змоги дотримуватися правильних умов для зберігання продуктів. Овочам, фруктам і зелені необхідні певні температура і вологість, а в герметично закритій коробці може виникнути ефект парника, що прискорює псування таких ніжних товарів. Ми не можемо гарантувати їх збереження після декількох днів перебування в неналежних умовах.

Тому при доставці Новою Поштою гарантія зберігається тільки в тому випадку, якщо Ви отримали посилку в день прибуття і звернулися до нас з Вашою проблемою протягом доби.

Дякуємо за те, що Ви з нами.

Приносимо користь, доставляємо радість!

Повнiстю очистити кошик?
Видалити товар?