Гарантія якості

Що робити, якщо отриманий товар не відповідає вашим очікуванням - зіпсований, пом'ятий, чи недостиглий?

Для нас важливо, щоб ви були задоволені, тому ми завжди відкриті для зворотнього зв'язку.

Протягом доби після отримання ви можете звернутися до нашої служби підтримки та повідомити, що з замовленням щось не так. Якщо ми справді допустили помилку, і ви отримали неякісний товар, ми повернемо гроші, або ж замінимо його.

Доставка товару здійснюється з залишковим терміном не менше 20% від загального строку придатності.

Фактична вага продукції може бути більшою, ніж зазначено в картці товару. Для вашої зручності ми блокуємо на картці суму із запасом 10% — різниця між фактичною сумою замовлення та сумою блокування буде зарахована на картку автоматично без додаткового повідомлення, у деяких банках зарахування відбувається до 3-х діб.

Повнiстю очистити кошик?
Видалити товар?